Telefon: (90) 312 299 24 77 - E-Posta: [email protected]

√ Hata Takip ve Geri Bildirim Otomasyonu.

Hata Takip ProgramıMüşterinin hata ve isteklerini geri bildirimde bulunduğu, destek personelinin bildirimleri değerlendirdiği, cevapladığı, çözümü sağlayamadığı durumda ilgili teknik personele yönlendirdiği, iş, hata takip ve proje yönetim yazılımıdır.

Yazılım; web tabanlı olduğu için, her yerden rahatlıkla kullanılabilmekte, e-posta, SMS gibi bildirim araçları ile bildirimler ile ilgili uyarı mesajları gönderilebilmektedir. Bildirimlerin, istek, hata durumlarına göre kategorilendiği, önem düzeylerine ve tarihsel önceliklerine göre sıralandığı, konu ile ilgili her işlemin kayıt altına alındığı yapısı sayesinde, iş akışları hızlanmakta, personelin ve müşterinin diyaloğunun kontrolü yapılabilmekte, farklı zamanlarda sorulmuş ve cevaplanmış benzer soruların arşivden kontrol edilebilmesi sayesinde, destek personelinin yükü azalmaktadır.

Aktif olarak kullanılan ve yeni isteklere göre devamlı güncellenen yapısı sayesinde, help desk personelinizin iş yükünü azaltacak, teknik destek personeli ve müşteri ile iletişimini kayıt altına alacak ve işleyişi yönlendirecektir.

Yeniden tasarlanan mobil uyumlu arayüzü sayesinde, her türlü mobil cihazdan da erişim sağlanabilmektedir.

 

Back to Top