Telefon: (90) 312 299 24 77 - E-Posta: [email protected]

Portakal Yazılım Teklif Otomasyonu müşterilerinize göndereceğiniz teklifleri kolay, hızlı, hatasız ve güvenli bir şekilde göndermenizi sağlayan bir yazılımdır.

  • Kolay

Bir teklif hazırlamak çok kolay. Artık excel dosyaları ile uğraşıp ekranın dışına çıkan bölümleri görememe gibi problemleriniz olmayacak.

Teklif Otomasyonu ile tek yapmanız gereken; tanımlı müşterilerden birini seçmek ya da yeni müşteri kaydı girmek ve sonrasında teklifte bulunmasını istediğiniz ürünleri seçmek, teklif şartlarını seçip eklemek, son teklif tarihini tek tıkla seçmek ve teklifi göndermek. Teklifiniz pdf formatında hazırlanıp sisteme kaydolur ve müşteriye e-posta ile otomatik olarak gönderilir.

  • Hızlı

Eski usul hazırladığınız tekliflerin çıktılarını alıp postaya verme, postadaki gecikmeler gibi yavaşlatan ve zahmetli durumları artık yaşamayacaksınız. Otomasyonumuz ile teklif göndermek en fazla on dakikanızı alacak çünkü Otomasyonumuz tüm detaylı işleri sizin yerinize zaten yapıyor.

  • Hatasız

Teklifleri yazarken yazım hataları yapıyor ya da ürün seçimlerinde excel dosyalarındaki karışıklıklar nedeniyle yanlış ürünleri seçiyor, ürün fotoğraflarını yanlış koyabiliyor olabilirsiniz. Otomasyonumuz bunlar gibi pek çok zahmetli ve hata yapmayı teşvik eden angaryalara son veriyor. Teklif Otomasyonu sizin için her şeyi kontrol ediyor ve eğer tüm gerekli bilgiler dolduruldu ise teklifinizi güvenli ve hatasız bir şekilde gönderiyor.

  • Güvenli

Teklif Otomasyonu’nda güvenlik en üst düzeyde tutulmuştur. Dışarıdan gerçekleşebilecek sızmalara karşı her türlü önlem alınmış, en ufak bir işlevde bile yetki kontrolleri yapılmıştır. Portakal Yazılım Teklif Otomasyonu bu güne kadar kullandığınız en güvenli yazılımlar arasında yerini alacaktır.

 

 

Teklif Verme Paneli Özellikleri:Screenshot_4

  • Gönderilen tekliflerin arşivlenmesini sağlanması.
  • Teklif gönderen personelinin sistemi kullanımına dair detaylı istatistiklerinin tutulması.
  • İstatistiklerin kolayca görüntülenebilmesi ve böylece gönderilen her teklifin izi sürülerek olası bir hata durumunda hatanın tespiti ve giderilmesi için kolaylıklar sağlanması
  • Müşteri bilgilerinin kolayca depolanıp daha sonra listeden seçilerek kullanılması.
  • Ürünlerin sisteme kolayca kaydedilmesi.
  • Daha önce yapılan tüm teklifler için teklifin gönderim tarihi, teklifi gönderen gibi bilgilerinin listelenmesi, listelenen bu tekliflere dair detaylı bir excel raporunun alınabilmesi ve listedeki tüm tekliflerin müşteriye gönderilen pdf formatlı kopyaların görüntülenebilmesi.
  • Teklifin pdf formatındaki gönderiminin müşterilerin yanı sıra sisteme yazılım yönetim paneli kullanılarak tanımlanmış diğer kişilerin e-posta adreslerine de gönderilebilmesi ve bu e-posta adreslerinin teklif gönderimi sırasında seçilebilmesi.
  • Teklif hazırlanması esnasında teklife eklenmek üzere seçilen ürünlerin bir sanal bir sepette tutulması, bu sepetin görüntülenebilmesi, sepete eklenen ürünlerin sepetten çıkartılabilmesi ve teklifteki ürünlerin toplam ücretlerinin sistem tarafından hesaplanıp sunularak teklifi gönderen kullanıcılara büyük kolaylıklar sağlanması.
  • Teklif hazırlanması sırasında teklife eklenen ürünlerin açıklama alanlarının teklifte gösterilip gösterilmeyeceğinin seçilebilmesi.
  • Daha önceden sistemin yönetim panelinden sisteme eklenmiş müşterilere teklif gönderilebileceği gibi teklifi hazırlama sırasında yeni müşterilerin de sisteme tanıtılabilmesi.
  • Sistem yönetim paneli kullanılarak önceden tanımlanan teklif şartlarının kolayca seçilebilmesi ve oluşabilecek olası yazım hatalarının önüne geçilmesi.
  • Yönetim panelinde yapılan tanımlamalarda word benzeri editör kullanılabilmesi.
  • Çoklu dil desteği.

 

Yönetim Paneli Özellikleri:Screenshot_1

  • Sistemi kullanacak kullanıcıların eklenebilmesi, düzenlenebilmesi, silinebilmesi ve çeşitli yetki seviyelerine göre yetkilendirilebilmesi
  • Kullanıcıların eylemlerine dair kayıtların ve istatistiklerin tutulması
  • Müşterilerin eklenebilmesi, düzenlenebilmesi, pasif ya da aktif hale getirilebilmesi ve çeşitli yetki seviyelerine göre yetkilendirilebilmesi
  • Arşivlenmiş tekliflerin listelenmesi, tüm arşivlenmiş tekliflere dair detaylı excel rapor alınabilmesi ile gönderilmiş tekliflerin müşteri kopyaları olan pdf formatındaki dosyalarının görütülenmesi ve indirilebilmesi
  • Tekliflerin ek olarak gönderileceği eposta adreslerinin eklenebilmesi, düzenlenebilmesi ve silinebilmesi.
  • Teklif gönderimi sırasında seçilecek olan teklif şartlarının sisteme eklenebilmesi, daha önce eklenen teklif şartlarının düzenlenebilmesi ve silinebilmesi
  • Ürünlerin, ürün fotoğrafları ve teknik özellikleri ile detaylı bir şekilde tanımlanarak sisteme eklenebilmeleri, sisteme eklenmiş ürünlerin düzenlenebilmeleri
  • Ürün kategorilerinin, ürün kategorisi fotoğrafları ve özellikleri ile detaylı bir şekilde tanımlanarak sisteme eklenebilmeleri, sisteme eklenmiş ürün kategorilerinin düzenlenebilmeleri
  • Ürün alt kategorilerinin, ürün alt kategorisi fotoğrafları ve özellikleri ile detaylı bir şekilde tanımlanarak sisteme eklenebilmeleri, sisteme eklenmiş ürün alt kategorilerinin düzenlenebilmeleri

 

Teknik Özellikler:

  • Tamamen Web tabanlıdır, sunucu ve terminal tarafında platform bağımsızdır. (Linux, Unix, BSD, Windows, MacOs, vb.)
  • Tamamen veri tabanı bağımsız ve katmanlı tasarım sayesinde, istenilen veri tabanı ile sorunsuz çalışabilir.
  • Ücretli işletim sistemlerine ve ücretli veritabanlarına bağımlı olmadığınız için lisanslama maliyetlerinizi minimuma indirir. Mevcut lisanslı işletim sistemleriniz ve veritabanınız ile de kullanabileceğiniz için, kurumunuza ekstra lisans maliyeti getirmez.
  • Tüm tarayıcılara uyumludur.
  • Tüm işletim sistemlerinde çalışır.
  • Ajax, JQuery, Expandable Page gibi son teknolojileri bünyesinde barındırır.
  • Farklı platformlara ve ekran çözünürlüklerine uyum sağlayan ekran tasarımlarını bünyesinde barındırır. Bu sayede aktif kullanılan modüller farklı platformlarda işleyebilir.
  • Sınıf ve FrameWork yapısı sayesinde, farklı firmalara özgü rapor ve modül istekleri çok kısa süre içerisinde otomasyona eklenebilir.
  • Ayrıntılı ve gelişmiş log sistemi sayesinde geçmişe dönük veri girişlerinin kontrolleri ve denetimleri yapılabilir.
  • Parametrik yapısı sayesinde, otomasyonun her kademesindeki işleyiş, istekler doğrultusunda kolaylıkla değiştirilebilir.
  • Üst düzey veri tabanı normalizasyonu ve kod optimizasyonu sayesinde, web ve veritabanı sunucusuna yük getirmeden, çok hızlı bir şekilde çalışır. Bu sayede donanım maliyetleriniz düşer.
Back to Top